Stát na místě nestačí

Je vám naprosto jasné, že bez propagace se dnes žádná firma neobejde. A to tím spíše, pokud se účastní různých veřejných akcí, pokud vyráží na veletrhy anebo finančně podporuje nějaké veřejné akce. Ono to totiž může na první pohled vypadat, že když na něco dáváte své peníze anebo že když se někde objevíte, tak že to stačí a lidé si vás všimnou, ale tak to zdaleka není. Můžete na místě stát, jak chcete, a večer vám většina lidí, kteří prošli okolo řeknou, že o vás nevěděli.

Udeřte je do očí

Zkrátka pokud chcete být vidět, tak musíte veřejnost doslova udeřit do očí. A proto rok, co rok investuje do různých propagačních předmětů. Nejdříve jste si zakoupili velký potištěný nůžkový stan, poté jste jej doplnili zajímavými reklamními vlajkami a letos hodláte investovat do nafukovacího sloupu.